![]() |
|
![]() |
||||||
| Nieuws In dit forum staat het nieuws van en over de Sonics. Iedereen die geregistreerd is op de site kan reageren, maar onderwerpen kunnen alleen gestart worden door moderators. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Zoek in onderwerp | Weergavemodus |
|
|
||||
|
||||
|
Isstt
Voor het ISSTT hebben we twee teams gekregen om mee te vullen. Het ISSTT is een mixed kleinveld-toernooi in Enschede, waar ieder jaar 60 teams aan mee kunnen doen. Dit jaar waren er meer dan 240 inschrijvingen, waarvan er ongeveer 8 van Sonics waren. Daarvan zijn er dus maar twee door.
Dit toernooi wordt gehouden in het weekend van 8, 9 en 10 januari. Slapen gebeurd altijd in de sporthal en voor de €25 euro inschrijfgeld die je per persoon betaald krijg je natuurlijk ook te eten. Om je in te schrijven voor het ISSTT zullen deze donderdag en vrijdag inschrijflijsten zijn op de training, waar je je naam en je e-mailadres kan neerzetten. Dan kunnen we kijken hoe we de teams gaan indelen. Let op: je moet minimaal 15 jaar zijn om mee te mogen doen. Als je niet kan komen op de trainingen, maar wel mee wilt doen, dan kan je ook een berichtje achterlaten op dit forum of een mail sturen naar mij. Deadline voor inschrijven is donderdag 24-12, daarna zal ik mijn kerst besteden aan het maken van teams. Edit: Minimum leeftijf is aangepast naar 15 jaar Laatst aangepast door sven : 24-12-2009 om 22:59. |
|
|
|||
|
|||
|
Re: Isstt
ik doe mee.
|
|
|
|||
|
|||
|
a shit te laat
|
|
|
||||
|
||||
|
komen Henri's pica's van de feesten binnenkort op de site te staan?
![]() |
![]() |
| Momenteel bekijken: 1 (0 leden en 1 gasten en/of zoekmachine bots) actieve gebruikers dit onderwerp | |
| Onderwerpopties | Zoek in onderwerp |
| Weergavemodus | |
|
|
Soortgelijke onderwerpen
|
||||
| Onderwerp | Auteur | Forum | Reacties | Laatste Bericht |
| Uitslag ISSTT 18 | Henri | Nieuws | 21 | 22-01-2008 12:47 |
| Isstt | Jeroen | Algemeen | 8 | 19-11-2007 16:03 |