Wedstrijdverslag Sonics 1 – Hot Flames 1

ZATERDAG 30 MAART
Sonics heren 1

Bijna alle goals vielen in de eerste periode. Na 10 minuten stond Hot Flames met 0-3 voor, waarna wij ons door goals van Otis en Bart van de Kraats (2x) konden terugvechten tot 3-4. Omdat we beiden geen kansen meer wilden weggeven, werd de tweede periode een spannend schaakspel om iedere meter van het veld. We verdedigden fel en geconcentreerd en de schoten die op doel kwamen werden allemaal gestopt door Niels, waardoor de tegenstander niet meer wist te scoren. In de laatste minuut maakte Thijme uit een powerplay de gelijkmaker. De laatste periode ging op dezelfde manier door maar we konden dit spel helaas niet lang genoeg volhouden. Hadden we tegen Messed Up bij 4-4 nog veel geluk in de laatste minuten, dit keer hadden we de nodige pech aan het eind van de wedstrijd waardoor Hot Flames de 5e en 6e goal kon maken. Eindstand: 4-6.

You may also like...