Wedstrijdverslagen zondag 24 maart

ZONDAG 24 maart
Sonics E1

FB Agents Oost E1 – Sonics E1
In de eerste minuut viel het eerste doelpunt in het voordeel van E1. In de eerste ronde wielen er nog een aantal doelpunten, allen in het voordeel van E1.
Tweede ronde heeft de tegenstander wat punten verzameld, Sonics E1 moest een hoop verdedigen. Derde ronde was Sonics veel aan het aanvallen. Het werd uiteindelijk 12-6 voor Sonics E1. Zowel de spelers als de aanmoediging vanaf de tribune waren dolblij.

Floorball Flames E1-Sonics E1
De tweede wedstrijd van vandaag heeft Sonics E1 tegen nr.1 van de poel geespeeld. De wedstrijd begon aardig goed, met meer doelpunten van de tegenstander kwam er minder actie van de kant van Sonics E1. Met wat wisselingen in de posities ging het wat beter. Al met al hebben de jongens hun best gedaan. Het werd 10-7 voor de tegenstander.

You may also like...