Wedstrijdverslagen zondag 4 november

ZONDAG 4 november
Sonics C2

We moesten weer vroeg(9:30 uur) spelen in lent dus dat betekende vroeg op weg .

Onze eerste wedstrijd was tegen de lions C2 tegen deze tegenstander hadden wij onze eerste wedstrijd in de C verloren dus we wilde revanche.
We gingen goed van start en hadden de tegenstander snel onder controle waardoor we de wedstrijd wonnen met 8-2.
Onze 2de wedstrijd moesten we tegen de Agents een geduchte tegenstander ze waren dan ook iets sterker en wij waren duidelijk van slag deze wedstrijd verloren we helaas met 13-1.

Volgende ronde gaan we weer vol goede moed er tegen aan.

Sonics E1
Sonics E1 – Floorball Flames E1
E1 spelers hadden er zin in, eindelijk weer een keer thuis spelen! Moesten er even inkomen. Verdedigen en aanvallen. Spannende wedstrijd tegen nummer één van de poel. Eerste 20 minuten redelijk gelijk op gespeeld tot 4-4. Helaas verloren met 4-7.
De teleurstelling waren ze snel te boven, er werden tussen de twee wedstrijden een paar potjes verstoppertje gespeeld.

Sonics E1 – UFCU Leidsche Rijn
Spannende wedstrijd met een bekende tegenstander. Veel aangevallen en samen gespeeld, hadden veel kansen om te scoren die wisselend benut werden. Wonnen uiteindelijk met 7-2. De jongens hebben blij deze wedstrijd dag afgesloten!

You may also like...